19.5.11

Lu langsi lu mati

kenapa aku puas hati menonton filem kongsi.

1. sebab Sam kecek kelate. sumpah agak lawak. whatever they said i like this movie. 
2. saya pergi menonton bersama rakan-rakan baik saya.
3. saya menontnnya pada waktu siang dimana saya tidak perlu rasa takut tahap melampau apabila tunang saya col dan kacau2. kalau keluar waktu malam ko siap la. berbakul2 dia akan maki ko. ko tungguu
4. location seat yang kami duduk tidak lah terlalu berdekatan dengan screen
5. tak da pun babak dia yang membosankan, rasa cam tak sempat nak tarik nafas la
6. aksi dia cam sikit2 membuatkan aku kagum

update terbaru aku tau cita ni telah berjaya mengutip 7 juta sepanjang 7 hari tayangan. nak tau lebih lanjut korang klik kat  Sini


* support lah filem malaysia. (asalaku cakap camni, sebab aku rasa kadang2 berbakul gak aku ngutuk filem Malaysia nih)

No comments:

Post a Comment