15.6.11

i'm fasting today....

Aku puasa hari nih.. then dalam kepala tak tau nak makan apa… then yang paling best aku tak tau bapa hari aku dah berjaya ganti puasa. Sebabnya aku bukan jenis puasa 10 hari tanpa henti. Aku rasa aku nak puasa aku puasa ah… tapi ikut naluri kata hati aku, aku dah puasa dalam 7 hari dah kot. (lebih kurang mintak ampun Ya Allah)..

Bulan puasa dah nak dekat kan, tak sedar pun, tau2 dah nak puasa. Tahun nih kira tahun ke 3 kot aku puasa dengan umah bujang. Ngan housemate-housemate aku yang kuat makan. Hehehe. Konpem ah kalau gi bazaar kan, semua benda nak di belinya. Lepas berbukak yang adoo, atas meja buruk tu jugak tempat persinggahan makanan tak habis. Tapi serious sangat best time berbukak. Tu ah nikmat orang islam rasa yang mana orang bukan islam tak dapat merasa. (aku bercakap tentang agama ker nih) OMG..OMG

Then the best part tahun nih jugak aku berpuasa as a isteri orang, then im not sure whether I still able or not to spend my time untuk berbuka puasa dengan my housemate during weekend. Omg.omg… hehehe

Suami is priority (aku sedang bercakap tentang hokum rumah tangga ker nih ) OMG..OMG

Rasa fedup nak berulang gi Melaka, aku arahkan jer laki aku datang turun kl, berbuka kat sini, then check in jer mana-mana hotel murah kat sini. Settle.

then nanti aku continue lagi meraban kat sini, aku nak sambung kerja...kerja facebookin.....

assalamualaikum guys (penutup kena baik punya since aku puasa hari ni)

No comments:

Post a Comment