5.7.11

bulan madu di awan bluee...

cameron

feeling2 honeymoon.. honeymoon half way..hehe

aku tak tau kenapa suma gambar aku di cameron ni tak bapa nak gojes. orang lain cakap lepas kawen naik seri, aku nampak muka aku kusam jer. sedih mak!

disebab kan tak bapa nak gojes, aku upload sikit jer. yang mana penting2 jer. 

layan la pic aku yang separa gojes ini.

kami pergi bersama family. this is my new family. masa nih kan semua bajet2  gojes sebabnya masing2 beli sunglasses baru. hahahaha. nampak hitam jer alam maya ok. ko ado?

dah nama cameron. aku rasa gambar wajib ah ladang teh nih. aku malas turun. laki aku jer turun memetik daun teh yang aku rasa tak da guna pun. kesudahannya mana ntah daun teh tu. kalau boleh tanam kat umah then membiak dengan jayanya aku pun akan turut serta untuk memtik. tapi... ke tong sampah jugak daun teh tersebut. sedih!

aku tak tau kenapa muka aku nampak kembang semangkuk di sini. teknik pemakaian tudung ker yang salah? aku masih mencari jawapan yang tak pasti. aku di dalam samar (cam boleh buat tajuk lagu lak last statement aku tu)

Tadaaaa. ni mak baru aku.. gojes kan. sebabnya dua2 pakai cermin mata. aku beli subglasses tu terus pakai tak bukak2. motif? boleh lah aku cover mata aku yang tak bapa nak centre. ko ado?

kembangnyerrrr spek mata. sekali tengok cara aku bertudung tu cam orang tak da cermin kat umah.

aku dengan laki aku yang makin bertambah tumbesarannya.hensem janggut abang...leh pinjam?
Ingin nampak macam kanak2 ribena? tirulah aksi saya. 

No comments:

Post a Comment