15.5.11

sedihnya...

ini pic aku amek 19 hari sebelum aku nak kawen. sedih..aku outing bersama rumate aku dan my besties. outing di area selangor.. dah almost 1 year tak jumpa dowang, even dowang tinggal area sini2 jer. masing2 ada komitmen sendiri. kami tengok wayang bersama2, makan, tido suma sama2. time aku menaip nih tengah hujan. plus 2x touching.

aku pasti akan rindukan saat2 nih lai. pasti..i lebiu all my friends!. thanks to being apart of my life...i will miss u my girls


udang yang aku makan tanpa mengira penat!


Sutun


aku tak tau apa kaedahnya kawan2 aku amek yang color hitam tu, wat semak periuk jer. hehe


Cukup la nak membuat percentage untuk sakit gaut tu dalam 50%


Rambut-rambut


rumate saya yang sangat comel dan cikgu yaya yang always smile (^_______________________^




Mereka lagi. sangat lapar menunggu makanan ini masak ok


wanie dengan blak berry nyer.. aku ? heteceh.. tu pun kalau ada duit


Aku yang sangat buruk


Cikgu fesyen


wanie yang become smaller


makanan yang aku rasa aku sentuh dia nyer sotong jer


sangat berahi di waktu kelaparan taham kemaksimaan


model apa? model minyak cap kapak. nak kata model oren sangquik tu please buat surgery dulu


rebushhhhhhh


asal banyak sangat gambar cikgu2 nih. ooo sempena hari cikgu. huhu


anim yang makan tanpa mengenal erti jemu ok


henset RM500 yaya




rumate aku yang sudah semakin sopan. aku? tunggu tahun depan nak sopan begitu. hehehe


menyampah bila tengok muak sendiri. boleh? haha


yummiestttttttttttttt


mereka lagi, haha


aku dimana? aku disini


aku yang snap. yaya sibuk2 dengan henset RM500 dia


super cantik aku snap. korang tak puji aku nak puji sendiri


yesssssssss, ak nampak paling sehat kat situ


before makan2 time


yaya and telurnya


masa aku tulis nih aku telan air liur sambil lihat periuk ni


hahahahahaha.hanim tajima


aku dengan anim yang sangat comel


pinggan hanim


fokus la kepada di belakang iaitu hanim nordin, hehe


Gurlcious


I luv this beautiful pic


actually tu bantal rumate aku. nani. hehe


Motip? lihat lah lesung batu kami. jangan lihat perut kami.:))


sopan versus kurang sopan:P


jiran sebelah. muka hampir serupa ok ini dua orang


I luv my rumate


wanie yang menampakkan lehernya


rumate aku denga besties ku


nani dengan kak hanimnya


baru aku perasan dalam camera aku banyak gambar nani n yaya. semoga kita ketemu lagi ok
lupa nak cakap. location makanan yang aku santap nih adalah di MAEPS UPM. mau lebih lanjut dan ingin membuat reservation rajin2 kunjungi Sini.

No comments:

Post a Comment